کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شیرین زبون

کیمیای من....کیمیای من

1393/10/21 18:09
نویسنده : مامان کیمیا
842 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا هم شیطون شدی هم شیرین زبون ،هم خیلی خانم

هرروز که از خواب بیدار میشی بهم میگی سلام صبح بخیر مامانمبغلمنم عاشق این صبح بخیر گفتنتم

همیشه قبل از خواب مسواک میزنی وبعدش میپری زود جای بابارو میگیری ویه چند دقیقه قبل از خواب به شوخی وخنده شما میگذره.عاشقتونممحبتمحبت

هر ازگاهی یه بازی های من در آوردی انجام میدی ویکم وقتتو پر میکنی.مثلا همه عروسکاتو میریزی توی سبدسیب زمینی ومیگی دارم میبرمشون پارک(البته سبد مذکور نو هستش وتا حالا ازش استفاده نکردم)

گاهی وقتا با خودت شعرایی رو که یاد گرفتی زمزمه میکنی وبعضی وقتا هم میری تو عالم تخیل.

عاشق آرایش کردن ولوازم آرایشی هستی واگه یه وقت یادم رفته باشه از دم دستت بردارم دمار از روزگار او لوازم آرایشی والبته صورت خودت در میاری

 

دایم دنبال اینی که مثل مامانا ظرف بشوری وخشک کنی وبذاریشون سر جاش.

وقتی کار شستشوی لباسشویی تموم میشه سریع تشت رو میاری وهمه لباسارو میریزی توتشت

وموقع پهن کردنشون یکی یکی میدی دستم تا من پهنشون کنم.

وبعداز خشک شدنشون من تاشون میکنم تو تو کشوها میذاریشون.قربونت برم عزززززیزززززم.

توسفره پهن کردنم همیشه کمک میکنی.(مخصوصا اگه نوشابه هم باشه)چشمک

 

               

 

          

 

       دستگیری در حین ارتکاب جرم.پشت در اتاق مخفی شده بودخندهخندهخنده

 

     مونده بود چی بگه!!!!قه قههخنده

 

   نادم وپشیمانغمگینخنده

پسندها (10)

نظرات (29)

مامان فریده
24 دی 93 1:37
چه خوشگل شدی عزیممممممممممم
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه
24 دی 93 12:25
افرین به این دختر گل که به مامانش کمک میکنهپسر من که همه جای خونه نفوذ کرده و فقط هم بهم میریزه فقط هم میخواد با من بازی کنه دیگه یه موقع های خسته میشم از بس باهاش بازی میکنم و تا میرم کاری انجام بدم میاد سراغم
مامان کیمیا
پاسخ
البته خونه ماهم از نفوذ کیمیا خانوم در امان نبوده واز کشوها گرفته تا کمدها و....از حضورش مستفیذ شده.اما خوب در کنار همه شیطنتاش کمک کردنم دوستداره
شبنم.س
24 دی 93 13:57
امان از دست این بچه ها،من حتی حق ندارم آرایش کنم بخصوص رژ،اونقدر گریه میکنه که مجبورا به اونم میزنم.وازباباش پندواندرز میگیرم وخلاصه این آرایش برام زهر میشه.خیلی خانومی کیمیاجونم
مامان کیمیا
پاسخ
آره به خدا،امان از دست این بچه ها.منم مجبور میشم گاهی بهش رژ بزنم .یکی دوبار لباش خشکی افتاد وبه قول شما پند واندرز های باباش که بهش نزن و.....
مامان مهلا
24 دی 93 15:36
با این اوصاف نتیجه میگیریم کارای خونه شما رو کیمیا انجام میده و شما کمک دستشی!
مامان کیمیا
پاسخ
دقیقا همینطوره.با این تفاوت که وقتی کارای کیمیا تموم میشه باید یه کارگر بگیرم کل خونه رو نظافت کنه
مامان فاطی
24 دی 93 15:55
عزیزم سایه چشمو رو گونه میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خوشگل کردی عروسک ساپورتات هم مبارک خوشگان
مامان کیمیا
پاسخ
آره در مورد کیمیا جای استفاده لوازم آرایش متفاوته ممنون چشاتون خوشگل میبینه
مامان راحله
24 دی 93 18:26
الهیییییییییییییییی... قربون دختر خوشگل بشم تو اون عکس آخریه چقدر مظلومههههههههه
مامان کیمیا
پاسخ
خدانکنه عزززززیززززم آره خیلییییییی،قیافش غلط اندازه
مامان محمدطاها
25 دی 93 16:23
عزیزدلم........ چه دخمل نازی ......... خدا براتون حفظش کنه........خوشحال میشم به ما هم سر بزنین
مامان کیمیا
پاسخ
خیلی ممنون که بهمون سر زدین.حتما میام بهتون سر میزنم
مامان فتانه
26 دی 93 16:20
عزیییییزم چه دختر ناااازی...چتری خیلی بهت میاد گلم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری
مامان زری
27 دی 93 0:47
قربونش برم.یه ذره لاغر نشده؟ باید موقع ارتکاب جرم صورتشو شطرنجی میکردی.همچین نادم و پشیمان هم نیست وروجک زل زده توی لنز دوربین اون لبخندش موقع پارک بردن عروسکاش خیلی با نمکهجونمی
مامان کیمیا
پاسخ
خدانکنه عزیزم.چرا قد میکشه ولاغر میشه. شایدم نادم نبوده ودر اون لحظه داشته مظلوم نمایی میکرده
فاطمه & فائزه
27 دی 93 12:35
الهام مامان
28 دی 93 3:22
آخه مامانی که با دوربین لحظه ی غافلگیری عکس میگیره که اصلا ترسناک به نظر نمیرسه....بیشتر کیمیا حس میکنه که با شیطنتاش حال هم کردی😃😃😃😄😄 دختر نگو خاااااانم بگو...به به چه دخملی...خدا ببخشه بهت...چقدر خوب و شیرینه که کمک میکنه و از اون خرابکارا نیست....اسپند بدود و دعا کن که ایشالله همیشه همینطور خااااانوم و منظم بمونه
مامان کیمیا
پاسخ
خاله جون در حین عکس گرفتن یکم اخمم کرده بودم که فکر نکنه خیل هنر کرده! کمک میکنه خیلی دوستداره ازش یه کاری بخوام اما شیطونی هم میکنه وبعضی وقتا من اینجوری میشم
مامان بردیا اریایی
28 دی 93 16:37
ای جونم دختر پر تلاااااااااااااااااااااش عزیزمی
مامان کیمیا
پاسخ
عزززززیززززمی
مامان محمدحسین
28 دی 93 22:53
وای عزیز دلم .... چقد بازی های بچه ها شبیه همه .... وای فکر کن کیمیا با چهره معصومش نادم هم بشه قربونت برم....
مامان کیمیا
پاسخ
جدا که همینطوره منم وقتی مطالب دوستان رو میخونم میبینم که بچه ها چقدر شبیه هم هستن. غصه نخور ندامت در هر چند ثانیه س
عمه فروغ
28 دی 93 23:31
ای جونم فدای کیمیای مهربون و شیرین زبون ببین با صورتش چی کار کرده
مامان کیمیا
پاسخ
میبینی ترو خدا؟؟تازه از این هنر نمایی ها زیاد داشته!!
مامان پرنیا
29 دی 93 1:16
ماشاالله به این خانوم گل که کمک مامانش میکنه و اینقدر بزرگ شده
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان آوا
30 دی 93 15:42
ای شیطون
مامان راحله
2 بهمن 93 12:02
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥
مامان مبینا
4 بهمن 93 19:45
دخملی چقد نااااااااااااااازه من که عاااااااااااااااشقش شدم خدا نگه دارش باشه
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهدیه
5 بهمن 93 1:19
ماشالا دخترگلی داری خدا حفظش کنه
مامان کیمیا
پاسخ
قربونت.خدانگه دار همه بچه ها باشه
آبجی فاطمه
6 بهمن 93 18:53
عسيسم چه نازه خدا براتون حفظش كنه خوشحال ميشم به وبلاگ داداشم سر بزني و نظر باري
مامان کیمیا
پاسخ
حتما گلم
مامان راحله
7 بهمن 93 17:44
________________________¶¶ _______________________¶__¶ _______________________¶___¶ _______________________¶____¶ _________¶¶¶¶¶_________¶____¶ _________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶ _________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶ __________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶ ¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶ ¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶ _¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶ _¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶ _¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶ _¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶ __¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ ___¶________¶_________¶¶___¶ ____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶ _¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶ __¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶ ___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶ ____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶ ____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶ ____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶ ____¶¶¶¶__________¶__¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶
مامان کیمیا
پاسخ
راحله جون.ممنون از تصاویر زیبات
مه آ سا
7 بهمن 93 22:47
قربونت بشم عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده بود امروز تازه یادت افتادم خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بذاری
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهلا
10 بهمن 93 0:24
خصوصی داری!
مامان کیمیا
پاسخ
رفتم دیدم خوواااااهر.حل شد
✿ مه آ سا✿
10 بهمن 93 23:47
چه قدر نی نی نـــــــــازی دارید خدا حفظش کنه از خطرات من خیلی خوشحال میشم بیاین پیشم و برام نظر بدید حداقل 2 تا رو بدید خیلی خوشحال میشم حتما گلم سر بزن من لینکت کردم
مامان کیمیا
پاسخ
چشم عزیزم حتما بهت سر میزنم.ممنون که بهمون سر زدی منم لینکت میکنم گلم
مامان آنیسا
11 بهمن 93 9:22
چه بامزه شدی وروجک
مامان و بابا
11 بهمن 93 23:13
کیمیا جون خیلی ماهی دوستت دارم خاله بوس بوس♥♥
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون.منم دوست دارم
مامانی آرتینا جان***
16 بهمن 93 2:04
هزار ماشالله گل دختر ناز خسته نباشی از اینهمه کار خونه میبینم که واسه خودت خانمی شدی الهی قربونش برم وقتی در حال ارتکاب جرم دستگیر شده آخی دلم سوخت.
مامان کیمیا
پاسخ
خسته نیستم خاله جون به مامانم کمک میکنم خوشحال میشم
مامان علی کوچولو
18 بهمن 93 16:33
آخی چه مظلومم نگا میکنه.خودش اشتباهشو فهمیده.حالا ماله شما دختره این کارارو میکنه ماله من پسره آخه رژ و کرم میزنه!
مامان کیمیا
پاسخ
نه بابااز فرداش دوباره روز از نو روزی از نو. الان دیگه دختروپسر نداره همه به آرایش علاقه مندن
مامی جون
21 بهمن 93 1:27
سلام مامان کیمیاجووون...ماشالااا به دختر خانوم گلتون خیلی خوشکله ماشالا وب نگار جون منم بیایین .... با تبادل لینک موافقیددد؟؟؟
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون از لطف ومحبتتون. باعث افتخار،من لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد