کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شیرین زبون

احوالات این روزهای ما

1393/3/23 1:07
نویسنده : مامان کیمیا
237 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دخترکم این روزها خیلی به چادر و روسری علاقه مند شدی ووقتی که دارم نماز میخونم زودی میری و یه روسری میاری که سرت کنم و نماز بخونی.به یه سری چیزا خیلی علاقه نشون میدی مثلا کفشای پاشنه دار من که تا ازت غافل میشم میبینم پات کردی وداری تو خونه راه میری.یه روز هم که بابابا جون رفتیم بیرون یه گردنبند مرواریدی با دستبندوگوشواره هاش دیدی و اونقدر از گردنبند حرف زدی که برات خریدیم.وتو هم عاشقشی وحداقل روزی چند بارو باهاش بازی میکنی چند بارم گمش کردی که باز برات پیداش کردم و خیلی خوشحال شدی.

     

 

     

 

                       

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان مهلا
23 خرداد 93 10:29
بگردمش عین یسنای منه عاشق شال پوشیدن حال میکنم با این بازی دخترا
مامان کیمیا
پاسخ
آره واقعا خیلی باحاله.آدم یاد بچگی های خودش میوفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد