کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

شیرین زبون

چهره مرد رابیابید.(تست هوش)

1393/5/17 2:25
نویسنده : مامان کیمیا
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای گل.به یه تست هوش برخوردم که برام جالب بود.برای شما هم میذارم تا خودتونو محک بزنین.

 

در تصویر زیر چهره مرد رو پیدا کنید.

1)اگه تو 3ثانیه بتونین پیداکنین دارای هوش بالای نرمال هستین

2)اگه تو 1دقیقه پیداکنین دارای هوش نرمال هستین

3)اگه بین 1 تا 3دقیقه پیداکنین مغز شما کند عمل میکنه

4)اگه بالای سه دقیقه پیداکنین  شرمنده خودتون میدونین دیگه.

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان حدیث
17 مرداد 93 23:07
دیدم ... دیدم .... بالاخره پیداش کردم...البته اینکه تو کدوم مرحله پیداش کردم پیش خودم می مونه
مامان کیمیا
پاسخ
آفرین عزیزم.
آویسا
18 مرداد 93 10:10
منم دیدم باورکن تو 3 ثانیه اول بود
مامان کیمیا
پاسخ
آفرررررررررررررین گلم.
زهرا
18 مرداد 93 16:09
جالب بود خیلی سریع پیداش کردم به خودم امیدوار شدم
مامان کیمیا
پاسخ
آفرین به شما زرنگ خانم.
مامان مهناز
19 مرداد 93 0:19
سلام مامان کیمیا خیلی جالبه بود ولی من این مورد رو سپردم به پسرم که فقط 6 ساله هستش زیر 15 ثانیه پیداش کرد. ولی خیلی خوب بود
مامان کیمیا
پاسخ
آفرین به پسر باهوش خیلی خوشحال شدم که به وباگم سر زدین.بازم بیاین
مامانی
24 مرداد 93 0:23
بهم نخندین ولی من اصلاً پیداش نکردم. خخخخخخخخخخخخخ
مامان کیمیا
پاسخ
افرین به صداقتت عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد