کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

شیرین زبون

27ماهگیت مبارک عزیزم

1393/5/26 0:56
نویسنده : مامان کیمیا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم.مهربون مامان 27ماهگیت مبارک.جشن

تو این ماه کارهای زیادی یاد گرفتی وخیلی مستقل تر از قبل شدی.

 

بزرگترین پیشرفتت تو این ماه اینه که خودت بدون من  هروقت 

نیاز داشته باشی میری دستشویی دمپایی هاتو میپوشی وبعد از اتمام 

کار شیر آب رو باز میکنی روی پات آب میریزی ومیای بیرون.بعد من بیرون

دستاتو میشورم.الهی فدات بشم عزیزم.

 

این روزها خدارو شکر دیگه از اون سحر خیز ی ها خبری نیست وتقریبا

تا ساعت 9:30 یا 10میخوابی

 

عاشق بستنی هستی وروزی یکی دوتا بستنی میخوری.بیشتر شکلاتی

ووانیلی اما اخیرا توت فرنگی هم میخوری.

 

ازوقتی کتاب میوه هارو باهات کار میکنم وبهت میگم این چیه تقریبا 

هرچی رو میبینی میگی این چیه.

 

از آب خوردنت که نگو ونپرس.اینقدر بهم گفتی آب میخوام که یه شیشه مخصوص خودت آب کردم گذاشتم تو یخچال تا تشنه میشی خودت 

میری برمیداری میخوری دوباره میذاری سر جاش.

 

عاشق مشارکتی مثلا اگه بهت بگم برو فلان چیز رو بیار با سرعت میری 

میاریش والبته از کمک کردن خیلی هم خوشحال میشی.

 

از حرف زدنت که دیگه نگو .

مثلا یه روز وقتی داشتم مایه کوکو رو اماده میکردم گفتی بذار پایین.

بعد قاشق رو گرفتی وگفتی بده من.در حین هم زدن گفتی

من دیگه دستام توتولو نیست .بزگ شدم. آنون شدم.ناناز شدم.

 

یه روز صبحم که زودتر ازمن بیدار شدی (طبق معمول)گفتی :

مامان عسلی پاشو خواب دیده بسه.عشقمو بگردم پاشو.

 

چند روز پیشم وقتی گوش پاکن هتی بابا رو برداشتی بهت گفتم کیمیا جونم به اونا دست نزن بابا میاد دعوام میکنه ...گفتی:

تورو دعبا نمیتونه منو میتوشه.(تورو دعوانمیکنه منو میکشه)

 

والبته جمله ی معروفت هنگام خوردن خوراکیهای مورد علاقت

یکی دیده بده دیده بسه.(یکی دیگه بده دیگه بسه)

 

عاشق تشکر کردنات هستم وقتی یه چیزی رو بهت میدم

میگی دستت در نتونه.یا دستت درد نتونه دوباره برام ریختی.

 

اگه ازت بپرسیم مثلا منو بیشتر دوست داری یا بابا رو میگی

اکی بابا اکی مامان.(یکی بابا  یکی مامان)

 

وقتی که حموم میری عروسکتم میبری ووقتی بیرون میای هم خشکش میکنی ولباس تنش میکنی ومیخوابونیش

 

بیشتر کارای مربوط به خودتو میگی خودم ..خودم

وجدیدا هم در انتخاب لباس وقت بیرون رفتن مشارکت میکنی.

 

شعرهای یه دختر دارم شاه نداره  تاب تاب عباسی   توکه ماه بلند آسمونی   عروسک قشنگ من   مابچه های ناز نازی  یه توپ دارم قلقلیه و......تا حدودی بلدی وگاهی اوقات وقت بازی با خودت زمزمه میکنی.

خیلی حرفای جالب وشیرین دیگه ای هم میزنی که خیلی هاش الان تو

ذهنم نیست وباید حتمت جمع آوریشون کنم وبرات بنویسمشون.

دختر نازم عزیز دلم عاشقتم دوست دارم.

 

 

 

   

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان الهام
26 مرداد 93 1:44
وای که چقدر بلائه این فسقل خانومت...خیلی هم ناز و خوشگله مااااااشالله
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدی
مامان آوا
26 مرداد 93 9:18
آفرین به این دختر باهوش و زرنگ
آویسا
26 مرداد 93 14:16
جانم امان از دست این بچه ها وقتی اینجوری حرف میزنن فقط دوست داری بخوریشون
مامانِ بهار
26 مرداد 93 16:59
ای جونم به این دختر خوش زبون ... اینا از طرف من و بهار واسه کیمیا خوشگله یعنی میشه یه روزی بهار منم جیشش رو بگه؟
مامان کیمیا
پاسخ
آره عزیزم حتما انشالله به زودی جیششو میگه.از شما چه پنهون من در این پروژه خیلی سختی کشیدم چون کیمیا رو از 16 ماهگی از پوشک گرفتم وخداروشکر الان به مرحله ای رسیده که خیلی از 3 ساله ها هم از عهدش بر نمیان.ولی شما هم دیگه شروع کن چون هرچه زمان بگذره سخت تر میشه.انشالله موفق باشی وخبرهای خوشی بشنوم.
فایضه مامانِ عسل
26 مرداد 93 23:46
27 ماهگیت مبارک خاله جان
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامانِ بهار
27 مرداد 93 11:54
سلام گلم . سعی میکنم قبل از پاییز به نتیجه برسونمش . ممنون از راهنماییت گلم
مامان کیمیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.موفق باشی
زهرا
28 مرداد 93 0:41
مامانی کیمیا ممنونم که تند و تند بهم سر میزنی بوس یه دونه واسه مامانی یه دونه واسه کیمیای نازم
مامان کیمیا
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم.
مامان ناز
28 مرداد 93 0:51
الهی دورت بگردم " آنون ناناز " خاله . چه قندی تو دلت آب می کنه این دختر
مامان و بابا
28 مرداد 93 14:29
کیمیا جون ۲۷ ماهگیت مبارک دیگه خانوم شدی خشگلم♥♥♥♥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد