کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

شیرین زبون

این چیه؟؟؟؟؟؟

1393/6/10 19:26
نویسنده : مامان کیمیا
356 بازدید
اشتراک گذاری

این چیه؟؟؟؟این چیه؟؟؟؟؟                 دختر نازم:

این کلمه ایه که این روزا به وفور ازش استفاده میکنی.خوبه ها دنبال اینی که بفهمی دوروبرت چی میگذره....

دنبال کشف ناشناخته هایی ...دنبال افزایش اطلاعاتی....

ولی جون من..توروخدا...بذار منم یه نفسی بکشم.

بعضی وقتا رویه چیز کلید میکنی 100بار میپرسی این چیههههه؟این چیههههه؟

مخم این روزا بد جوری داغ کرده.....دختر امان بده.

 

               

 

پسندها (6)

نظرات (7)

فایضه مامانِ عسل
11 شهریور 93 1:51
عززززیزم ... عینه دختره من بچه که بود گیر میداد به یه چیز این چیه اون چیه ؟ بعد همش میگفت چند سالته اسمت چیه ؟ یعنی همش هیمینا رو تکرار میکرد ...
مامان کیمیا
پاسخ
ااا.پس ایشالله برطرف میشه واقعا خسته میشه آدم از بس حرف میزنم فکم درد میگیره
مامان آوا
11 شهریور 93 10:53
ای جانم آوا همش میگه مامان مامان مامان من: جانم جانم جانم
مامان کیمیا
پاسخ
آره دقیقا کیمیا هم یه ریز پشت سر هم میگه مامان مامان مامان باوجود اینکه جوابشو هم میدم اما بازم مامان مامان میگه
الهام مامان
11 شهریور 93 17:06
من بی صبرانه منتظر این روزا هستم
مامان کیمیا
پاسخ
آره عزیزم.بذار وقتش برسه حسابی حالشو میبری
فایضه مامانِ عسل
12 شهریور 93 1:31
سلام دوباره عزیزم .... ممنون میشم پست جدیدمو بخونی رمزو برات میفرستم
مامان کیمیا
پاسخ
باشه.رفتم
آویسا
12 شهریور 93 12:06
این چیه؟؟؟؟؟؟راستی اون چیه؟؟؟؟؟؟؟هنوز به این مرحله که حالا چرا اون شکلیه؟؟؟چرا این شکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟نرسیدی........منتظر باش
مامان کیمیا
پاسخ
واقعاااااااا.هنوز این قضیه پیچیده تر میشه؟وااااااااای!!
مامان آنیسا
13 شهریور 93 7:19
مامانی مقتضای سنشه ------ همه بچه ها همین جورین
مامان کیمیا
پاسخ
آره دیگه عزیزم.همینه.شکر ناراضی نیستم فقط گاهی وقتا خسته میشم.
دختر خاله ساره
18 شهریور 93 13:09
وبلاگ نازی دارید به وبلاگ ما هم سربزنید و نظر بدید خوشحال میشم
مامان کیمیا
پاسخ
حتما بهتون سرمیزنم.خوشحال شدم به وبلاگم اومدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد