کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

شیرین زبون

شیرین تراز عسل

1393/7/19 0:36
نویسنده : مامان کیمیا
997 بازدید
اشتراک گذاری

من:اگه دست به ظرفای توکابینت بزنی عمرا بهت صبحانه نمیدم

تو: خخخخخخ...عمرا؟؟!!عمرا بازچیه؟؟!خندهقه قهه

                              niniweblog.com

من در حالی که داشتم جارودستی میکشیدم:کیمیابرو پایین از پشتم ..خسته شدم

تو:خب خوشحالم آخه...زبان

 

                     niniweblog.com

بعد از زنگخوردن تلفن سریع رفتی وگوشی رو برداشتی...من:کی بود دخترم؟  

تو:آنوم    من:چی گفت؟؟               تو:مشترک گرامی(تلفن گویای مخابرات)

 

                   niniweblog.com

زنگ درو زدن اما کسی پشت در نبود         من:کی بود؟  تو:یه بنده خدایی!!

 

                     niniweblog.com

من وقت خواب:بغلت کردم وبوسیدمت   تو:منوبغل کردی وبوسیدی وگفتی:  چقد خوشمزه ای!!!محبتمحبت

 

                       niniweblog.com

رفتی یه کلاه آوردی وگذاشتی روسرم    یکم بهم نگا کردی وگفتی:

قربون چشات بشم!!زیبا

                      

                                     niniweblog.com

داشتم املت درس میکردم تاگوجه هارو ریختم تو تابه زودی اومدی پیشم 

تو:موموغه؟(تخم مرغه)      من :نه         تو:سوسیسه؟؟

من:نه   تو:موسیسه؟   من:آره    تو:من موسیس دوس ندارم!!!

               niniweblog.com

 

این روزا ازکلمه مثلا زیاد استفاده میکنی،نمیدونم معنیشو میدونی یانه

داشتی آب میخوردی گفتی:مثلا این چاییه!!آب رو یه جوری میخوردی انگار قند تو دهنته!

 

                       niniweblog.com

چند شبه وقت خواب یه عروسک یا یه چیزی رو(اعم از دمپایی روفرشی من،نی نوشابه،گیره مو،عروسک....)میاری کنارت میذاری.

دیشب گیر داده بودی به آبکش هرکاری کردم ولش نکردی آخرش درحالی که پاهات تو آبکش برد خوابت برد.خنده

 

پی نوشت1:این روزا کیمیاواقعا شیطون شده،صبرمنم بعضی وقتا کم میشه؛خداکمکم کنه بهترین رفتاروباهاش داشته باشم که بعدش پشیمون نشمسکوت

پی نوشت2:این حس استقلال وانجام دادن کارای خودش وکارای من واقعادمار از روزگارم درآورده طوری که برای انجام دادن هرکاری باید کلی معطل بشم.شاکی

پی نوشت3:آبخوردنش که در روز50 بار بود یکم کمتر شده،امیدوارم باشروع فصل سرما کمترم بشه ودست از سرم برداره...اینقد که هر10 دقیقه یه بار گفت آب میخوام دچار ضعف اعصاب شدمخندونکخندونک

 

 

پسندها (9)

نظرات (19)

آویسا
19 مهر 93 9:45
قربون شیرین زبونیهاش.........
آپلود عکس
19 مهر 93 10:48
سلام. ماشاالله چه فرزند زیبایی دارید.خدا براتون حفظش کنه. میخواستم به اطلاعتون برسونم برای اینکه عکس بچتون رو بطور دائمی تو وبلاگتون داشته باشید میتونید تصاویر رو در سایت زیر آپلود کنید u4m.ir همچنین اگر مایل باشید میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید و کار خودتون رو راحت کنید.خیلی ساده کافیه کد ابزار آپلود رو در وبلاگتون قرار بدید و بعدش براحتی عکساتون رو از وبلاگ خودتون آپلود کنید،همچنین بازدیدکننده های وبلاگتون هم میتونن از این امکان وبلاگ شما لذت ببرن u4m.ir/tools.php
مامان فاطمه
19 مهر 93 13:29
مامان جون کیمیاهر وقت از دستش عصبانی شدی یاد شیرین کاریاش بیفتی میتونی جلوی خودتو بگیری عزیزم تو این سن بچه ها خیلی از کارارو یاد میگیرن و دوست دارن خودشون کاراشونو مثل لباس پوشیدن و ......انجام بدن اما ما بزرگترها باید صبرو حوصله داشته نیاید مثل دوران یکسالگی کاراشونو انجام بدیم چون بعد به ضرر بچه ها تموم میشهاین بوسم واسه کیمیا خالهمن هنوز در انتظار اینم که مهدیار یه کلمه جدید یاد بگیره ولی اصلا هم کاری نمیکنه همه چیزو با اشاره میفهمونه به زور حرف میزن مامانی مهربون،خیلی وقتا سعی میکنم جلوی عصبانیتموبگیرم اما بعضی وقتاهم نمیشه دیگه!! عزیزم نگران نباش انشالله بزودی مهدیارجونم مثل بلبل برات حرف میزنه
مامان فریده
19 مهر 93 13:34
وای واقعا خدا بهمون صبر بده من که گاهی عصبانی میشم داد میزنممممممممم سرش
مامان کیمیا
پاسخ
آره واقعا.منکه همیشه از خدا میخوام بهم آرامش وصبربده. پیشمیاد دیگه عزیزم که داد بزنیم سرشون آخه بعضی وقتا خسته میشی دیگه،اما بعدشم حسابی پشیمونی
مامانِ بهار
19 مهر 93 17:33
عزیز دلممممممممممممممم فدای شیرین زبونی هاش دوست خوبم امیدوارم همیشه و همه جا مولامون ♥علی(ع)♥ نگهدار کوچولوی خوشگلت باشه . پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم.
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون گلم،منم عید رو تبریک میگم بهتون
مامانی آرتینا جان***
19 مهر 93 20:27
هزار ماشالله چقدر شیرین حرف میزنه مخصوصا اونجایی که درو زده بودن و جریان بنده خدا.
مامان کیمیا
پاسخ
خودمم با اون حرفش خیلی خندیدم
مامان مهلا
21 مهر 93 1:53
نیم وجبی چه زبونی داره! آخرش معنی عمرا و فهمید یا نه؟! مثلا گفتناشم مثه یسنایه وقتی یه کاری روانجام میدم که نمیذارم دخالت کنه میگه :" مثلا من مامانم تو دختر ,حالا دخترم بده من انجام میدم."
مامان کیمیا
پاسخ
آره یه جورایی فهمیده عمرا ینی اصلا،قاطعیتش براش جاافتاده. میبینی ترو خدابچه هارو از کلمه ها چه جوری به نفع خودشون استفاده میکنن.یسنا هم خیلی زرنگه شیطون
زهرا
21 مهر 93 20:26
ای جونم کیمیای شیرین زبون خیلی ماهی عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون.شماهم ماهین
فایضه مامانه عسل
21 مهر 93 21:02
این کیمیاء خاله همیشه منو میخندونه ... اسفند دودش کن چشم نخوره .. فداش ...
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون،خوشحالم لبخند به لبتون میاد
مامان مهلا
22 مهر 93 0:02
من یه کامنت اینجا برات گذاشتم یعنی برات نیومده؟
مامان کیمیا
پاسخ
چرا اومده عزیزم،من هنوز نظرات این پست رو تایید نکرده بودم
مامان مهلا
22 مهر 93 1:07
سلام من همینجام زودی بیا
مامان بردیا اریایی
23 مهر 93 3:20
ای جونم شیرین زبونم حالا خاله جون بنده خدا کی بود ؟؟؟؟؟؟؟ خواهر به اعصابت مسلط باش
مامان کیمیا
پاسخ
اصن جواب نداد،اشتباه زده بود احتمالا،ولی بالاخره یه بنده خدایی بود!!
مامان بردیا اریایی
23 مهر 93 3:21
مواظب باش از این به بعد هوس نکنه گازی یخچالی رو بیاره تا باهاش بخوابه اخه خاله جون قربون چشمات با ابکش میخوابن؟؟؟؟
مامان کیمیا
پاسخ
ای خواهـــــــر،بعیدم نیس که این کارو بکنه،تازه دیروز بابسته صابون خوابیداگه این عادتو زودتر ترک نکنه فکرکنم کل خونه بیاد روتخت
مدرسه ی مامان ها
23 مهر 93 5:14
سلام مامان عزیز کیمیا حالتون خوبه؟ ممنونیم که به مدرسه ی ودتون تشریف آوردید. اگه اجازه بدید دوست داریم از شیرین زبونی های دختر گلتون در بخش نمکستان مدرسه استفاده کنیم منتظر پاسخ شما هستیم
مامان کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم.حتما،خوشحال میشمممنونم که شماهم افتخار دادین وبه وب ما سر زدین
مامان آنیسا
23 مهر 93 7:25
عزیز دلم چقدر شیرین زبون شده این وروجک
مامان انیسا
23 مهر 93 17:46
سلام شیطون بلای خاله کارا وحرفاش عینهو انیسای من
مامان کیمیا
پاسخ
بچه های الان همشون شیطون بلا وزرنگن،بوس برای آنیسای خوشگلم
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:37
خب حتما خوشمزه اي ديگه . اما تا من بوست نكنم نظر قطعي نميتونم بدم خخخخخخخخخخخخخخخخ پس لازم شد واس خاطر بوس هم كه شده حتما بيام پيشت .
مامان کیمیا
پاسخ
عزیزم،قدمت رو چشم بیا خوشحال میشم،هم میبینمت هم نظرتو میگی بهم فقط باید صبرکنی یه تعطیلاتی پیش بیاد،که بتونی کارودرس و..بذاری وبیای
الهام مامان
9 آبان 93 2:18
اولا که شما ریلکس باش دوما فدای این دختر بشم که انقدر با محبت و با عشقه...
مامان کیمیا
پاسخ
قربونت چاره ای ندارم غیر از اینکه ریلکس باشم دومی رو خوب اومدی خداییش دختر با محبتیه
مامان زری
14 دی 93 13:48
واقعا شیرین زبونه .یعنی میشه دختر منم وقتی حرف زدن یاد گرفت از این حرفا بزنه وای دلم غش میره اگه اینجور بشه میخورمش
مامان کیمیا
پاسخ
ایشالله که دخمل ناز شماهم شیرن زبونو خوش صحبت میشه.انقدر برات حرف بزنه که گاهی بهش بگی میشه یه دقیق حرف نزنی.مثل الان من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد