کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شیرین زبون

دخترگلم یه بار دیگه همکاری کن

1392/12/25 0:45
نویسنده : مامان کیمیا
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشکل مامان.تو همیشه برام دختر خوبی بودی از همون اول که به دنیا اومدی بچه ارومی بودی.روز اولی که به دنیا اومدی اصلا گریه نمیکردی .حتی برای شیر خوردن از حرکتت ووپیچ وتاب خوردن وتغییر رنگت متوجه میشدم که وقت شیرته.اون موقع بود که مامانی تو رو میورد ومن بهت شیر میدادم.فکر میکردم اولشه وتو همش خوابی حتی نگران هم شده بودم وهی از مامانی میپرسیدم مامان چراگریه هاش صدا نداره.اما به مرور زمان فهمیدم کلا ارومی واهل گریه نیستی.هر کسی تو رو میدید یا جایی میرفتیم میگفت چه بچه ارومی.زمان گذشت ودختر گل من برای خودش خانمی شده بود.تصمیم گرفتم از پوشک بگیرمت یکسال و4ماهت بود که دیگه پوشکت نکردم.بعد یه ماه خیلی برام جالب بود که بااشاره میگفتی جیش داری.تقریبا کمو بیش جیشت رو میگفتی اما در 20ماهگی تسلط کامل پیدا کردی.تشویقواز اون موقع به بعد همیشه میگی ودیگه خودتو خیس نکردی.ازاین بابت خیلی خوشحالم وبه دختر گلم میبالمقلب

واماااااااااااااااااااااااا:

تقریبا یه ماهی هست که میخوام از شیر بگیرمت.اما با مقاومت شدید شماگل دختر مواجه شدم.دو بار اقدام کردم اما موفق نشدم در صورتی که فکرمیکردم از شیر گرفتنت اسون تر از پوشک گرفتنت باشه.اما زهی خیال باطلخیال باطلخیال باطل

تو هم وقتی دیدی داری موقعیتت رو از دست میدی عرصه رو بر من تنگ تر کردی وبیشتر رو شیر خوردن کلید کردیزبان

من بیچاره هم کم کم اشکم داره در میادگریه

از تو خانم خانما همچین کارایی بعیده و برای من سواله که این همون کیمیاستسوالسوال

اما دیگه تموم شد دیگه عزمم رو جذب کردم.فردا روز سر نوشت سازه .فردا صبح روی این موضوع هم یه خط قرمز میکشم.یه چندروزی باید با بی تابیات وبد عنقی هات سر کنم

 

اما این نیز بگذرد.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mahtab
25 اسفند 92 6:35
باهاش مهربون باشین و از خودتون دورش نکنینپفقط با نرمی بهش بگین نمیشه دیگه شیر بخوری اصلا هم از حرفتون کوتاه نیایید موفق باشید
ی مامان منتظر
25 اسفند 92 7:56
سلام دوست عزیزم ممنون از وقتی که گذاشتی و راهنمایی ام کردی توی پرسش و پاسخ امیدوارم سال خوبی داشته باشی
mahtab
4 فروردین 93 15:36
سلام پروژه به کجا رسید؟ موفق شدین ایشالا؟
مامان کیمیا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون ازاینکه به یادم بودی.بله این دفعه بسیار موفقیت امیز بود.خیلی خوشحالم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد