کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شیرین زبون

کلمه های جدید

1392/12/25 0:07
نویسنده : مامان کیمیا
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

دختر گلم این روزها خیلی کلمه های جدیدی یاد

 

   گرفتی.  شعر یه توپ دارم قلقلیه روهم وقتی

 

برات میخونم اخر هر مصراعشو تندو سریع میگی.

 

 

 تشویقتشویقتشویقتشویق

 

 

 

 

 

 

از یک تا ده رو هم خیلی خوشکل میشمری.

 

 

 

کلمه هایی که کیمیا میگه در ادامه مطلب

کلمه هایی که کیمیا میگه:

 

نانا:ناناز.خوشگل        مو:مو      اش:کش مو   

 

شت:شورت

 

چایی:چایی          ابجوش:ابگوشت    

 

 جوشت: گوشت

 

پبو:پلو           اذا:غذا       نون:نون     تو:توپ 

 

 تو:سوپ  

 

البته خودم فرق توپ وسوپ رو میفهمم

 

دایی.عمو رو درست میگه

 

اموم:حموم       مومه مو:تخم مرغ       قوش:قرص   

 

 بیس:سیب

 

از حیوانت هم توتو  هاپو  میومیو  اسب رو بلده

 

نیس:نیست    دل :گل       بازی:بازی     من من:یعنی برنامه 

 

خاله شادونه     وقتی میگه دست دست:یعنی

 

برنامه تموم شد

 

اند:قند          شی یینی:شیرینی    ما:ست  

 

 دوو:دوغ

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 11:30
هزارماشمالا دخمل زرنگ
مامان محمدحسین
24 اسفند 92 16:44
سلام...1000 ماشاءا.. دخمل خوشگلی دارین...خدا حفظش کنه...بابت سوالی که پرسیده بودین...پسر من هم متولد اردیبهشته و اونم خیلی زیاد شیر میخورد...من از صبر زرد استفاده کردم که هم رنگ سینه رو عوض کنه و هم مزه بدی داشته باشه .....یه پُست هم در این رابطه گذاشتم تو وبلاگم اگه دوست داری استفاده کن....موفق باشی...
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون گلم.از راهنمایی خوبت تشکر میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد