کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

شیرین زبون

برای تولد دست به کار شدم

1393/2/12 1:06
نویسنده : مامان کیمیا
272 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم دارم برای تولدت مقدمه چینی میکنم .تم تولدتو سیندرلا انتخاب

 

کردم وچون میخوام همه

 

 کاراشو خودم انجام بدم سرم خیلی شلوغه.توهم که ماشالله خیلی

 

همکاری میکنی اصلا بهم

 

 مجال نمیدی کار کنم.یا قیچی رو بر میداری یا چسبو.یا وسایل رو از دستم

 

میگیری میگی مامان

 

 بریم اصلا از کار کردن من خوشت نمیاد.منم سعی میکنم کارامو وقتی

 

خوابی یا میری خونه مامانی

 

 انجام بدم.چاره ای نیست باید یه جورایی با هم کنار بیایم.چشمک

 

اینم از سیندرلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علیرضا (mahtab)
8 اردیبهشت 93 16:39
سلام پیشاپیش تولد گل دختری مبارک چه جالب...تولد نوه خاله ی منم دقیقا 27 اردیبهشته رمز رو خصوصی براتون میذارم موضوع نه تایید کردنه و نه اعتما نمودن، موضوع اینه که نمیخوام رمز رو بدم به یک سری از دوستان و برن و پشت سرشون رو نگاه نکنن، به خاطر این جور رفتارها مجبور شدم رمز قبلیمو عوض کنم اینا رو گفتم که سوء تفاهم نشده باشه عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان محمدحسین
8 اردیبهشت 93 19:35
به به ... به سلامتی ...مبارکت باشه....
مامان کیمیا
پاسخ
خیلی ممنون گلم.
مامان علیرضا (mahtab)
10 اردیبهشت 93 6:49
دوست خوبم مگه رمز رو دریافت نکردین؟ برای پستهای رمزی کامنتی ندیدم از شما؟!
مامان کیمیا
پاسخ
چرا عزیزم رمز رسید.دست گلت درد نکنه.راستش من اول رمزو برعکس وارد میکردم باز نمیشد.تا اینکه متوجه اشتباهم شدم.الان برای دو پست رمزدار اخرت کامنت گذاشتم.میام بهت سر میزنم.مرده وقولش
مامان محمدکیان
10 اردیبهشت 93 22:02
سلام عزیزم.خوشوقتم تولد دخمل طلا پیشاپیش مبارک باشه.خوشبخت باشه گل گلی
مامان کیمیا
پاسخ
اوا سلام.اومدی بالاخره.منم از اشناییت خوشوقتم عزیزم.ممنون بهم سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد