کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

شیرین زبون

مهربونیت منو کشته.

1393/2/18 1:56
نویسنده : مامان کیمیا
277 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا حرفها وجمله های زیادی ازت شنیدم که علاوه بر شیرین بودنش تعجب من رو برانگیخته که 

 

تو این کلمات وجمله ها رو کی یاد گرفتی که وقتی که به کار میبریشون زل زل وایمیستم و بهت نگاه میکنم

 

بابا ایولله.

 

من:کیمیا دخترم          تو:بیه مامانم (بله مامانم)

 

من:زود بیا حاضرشو میخوایم بریم بیرون             تو:باشه الان زود     من:تعجب

 

من:بیا لباستو بپوش         تو:پوش نه

 

من:سیر شدی دیگه غذا نمیخوای      تو:نه  دست مامان درد نتونه   من:تعجب

 

من :مشغول کارم تو آشپزخونه       تو:مامان ببت آوو     من:چی میگی نمیفهمم     تو:ببت آوو

 

من:بعد کلی تجزیه وتحلیل ...آها ....شربت آلبالو              هیییییییییییییی وای من

 

من:کیمیا آب میخوای           تو:نه   مسی (مرسی)

 

  با شنیدن صدای اذون همیشه میای پیشم و  میگی مامن انون..... انون..

 

 

کلمه ها ی تازه:

 

مومو:تخمه          آموش: خاموش         پوش زی:زیر پوش        جوشی:گوشی    پیس:چیپس

 

وخیلی کلمه های دیگه رو مثل بالشت هویچ سوسیس سس و......درست میگی.

 

اما چندتا کار رمانتیک ازت دیدم که احساساتی شدم .

 

یه روزکه خواب بودم دستتو رو صورتم احساس کردم اما چمامو باز نکردم.بعدش دیدم داری با 

 

خودت صحبت میکنی ومیگی   مامان ناناس... مامان عسل... مامان عزیز....خجالت

 

امروز بعداظهرهم با مامانی رفتیم پارک.از خون تا پارک بغل مامانی بودی

 

 

وقتی رسیدیم مامانی گفت آخ دستم خسته شد تو هم دست مامانی رو گرفتی وبوس کردیبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:16
وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸….. *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان کیمیا
پاسخ
عزیزم من همیشه به وبت سر میزنم.خیلی وقته که پست جدید نذاشتی.کجایی خبری ازت نیست.
مامان محمدحسین
20 اردیبهشت 93 0:09
به به ... آفرین به این دخمل شیرین زبون....
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون
فدایی محیا
21 اردیبهشت 93 11:12
ای جونم ب این همه شیرین زبونی.هزار ماشالله گل خاله ممنونم عزیزم.
خاله صبا
21 اردیبهشت 93 19:42
عزیزم قربونش ! موفق باشید، خدا دخملیتون رو براتون نگه داره به من و جرقه سر بزنید ، خوشحال میشیم
مامان کیمیا
پاسخ
باشه عزیزم حتما میام وبهتون سر میزنم از این که به وب ما اومدید ممنون. از آشناییتون خوشحالم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد