کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شیرین زبون

خانم خونه

1393/2/21 19:59
نویسنده : مامان کیمیا
966 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا کیمیا جون خیلی به من در  انجام کارهای خونه کمک میکنه ومنم حسابی استراحت میکنم.زبان

 

کاری نیست که از دستش بر نیاد از جارو کردن وسبزی پاک کردن بگیر تا باقالی پاک کردن وتلفن جواب دادن.

 

ناگفته نمونه که اسپند هم دود میکنه.خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

در طی پاک کردن باقالی ها از دیوار صدا دراومد از کیمیا نه عجیب رفته بود تو نخ 

 

در اوردن باقالی هاسکوت

 

 

دیگه من با تلفن خداحافظی کردم چون به هیچ عنوان به گرد پای کیمیا هم نمیرسم.با چنان سرعت 

 

زایدالوصفی تلفن رو بر میداره که منو میگیتعجبتعجب

 

با کلی التماس درخواست گوشی رو میده به من

 

 

 

البته ناگفته نماند که این دخمل فعال به تمیزی خیلی اهمییت میده و بعد از انجام هر کاری 

 

دستاشو با صابون میشوره.

 

خسته نباشی مادرخسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان کوچولو
21 اردیبهشت 93 20:29
چه خانوم خوشگل وزرنگی خدا حفظت کنه بوووووووووس
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون مامان ماهان جون.خوشحال شدم بهمون سر زدین
mojde
21 اردیبهشت 93 20:48
khoda negah dare مرسی عزیزم
مامان حدیث
22 اردیبهشت 93 0:50
هزار ماشالله به این کدبانوی کوچولو
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون.شمالطف دارین
خاله صبا
22 اردیبهشت 93 15:05
خاله ی اینترنتی چه فرقی با خاله ی واقعی داره ؟! خودم خالش میشم ، قربونش ممنونم بابت لینک ، منم لینکتون کردم
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی عزیزم باعث افتخاره
مامان مهلا
4 تیر 93 1:38
کد بانوییه برا خودش
مامان کیمیا
پاسخ
نظر لطف تونه خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد