کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شیرین زبون

اسب* معذرت* موموخ*

1393/3/27 1:18
نویسنده : مامان کیمیا
292 بازدید
اشتراک گذاری

1-صبح برنامه کودک داشت گور خر نشون میداد.صدات کردم وبهت گفتم کیمیا جون بیا ببین مامان داره گور خر نشون 

میده ببین چقدر خوشکله.وبعد مشغول تماشای تلویزیون شدی .منم رفتم تو اتاق که اونجا رو مرتب کنم بعد

چند دقیقه اومدی پیشم و بهم گفتی مامان دودر(گورخر)دوست ندارم  اسب دوستدارم.خندونک منتعجب

 

2-وقتی میخواستم جاتو مرتب کنم نذاشتی پریدی رو تشک وشروع کردی به بازی کردن.منم  از اتاق اومدم بیرون 

رفتم آشپزخونه.بعد اومدی پیشم وگفتی مامان چای.گفتم چرا نذاشتی جاتو مرتب کنم منم بهت چای نمیدم

از آشپزخونه رفتی بیرون بعد از یکی دو دقیقه اومدی  وگفتی مامان مدان(مژگان) معسرت(معذرت)غمگین

 

3-گلم به تخم مرغ میگی موموخ.داشتم باهات حرف میزدم.گفتم ناهار چی خوردی؟گفتی گوشت.

گفتم گوشت چی؟گفتی گوشت موموخ آرام منظورت همون گوشت مرغ بودخنده

 

 

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان مهلا
27 خرداد 93 21:55
پس تخم مرغم گوشت داره ما نمی دونستیم چه بامزه
مامان کیمیا
پاسخ
نمیدونم والا.شاید.البته دخملی میخواسته بگه مرغ ولی نمیدونسته چی بگه گفته موموخ
مامان مهلا
28 خرداد 93 1:03
چه جالب قالب وبلاگت وقتی از مطالب دوستان باز میشه یه چیزه وقتی از لینک دوستام باز میشه یه چیز دیگه خودت اینجوری تنظیمش کردی؟
مامان کیمیا
پاسخ
نه آخرین قالب وبلاگی که گذاشتم همون خرسیه که روی تابه.اما خودمم وقتی میریم پستهای صفحات قبل رو نگاه کنم قالب قبلیم برام باز میشه نمیدونم چرا.
فایضه مامانِ عسل
28 خرداد 93 3:44
ماشالله کیمیای گلم چه شیرین زبون ! خدا حفظت کنه خاله جون راستی مامانی برای سرگرمی های 2 سال با توجه به سن کیمیا گلی پست جدید داریم .....آپیم نظر یادتون نره
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فریده
28 خرداد 93 20:15
الهی خاله قربون اون حرف زدنت بشمممممممممم
مامانِ بهار
30 خرداد 93 0:03
واسه دختر شیرین زبون ... ماشالله
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان هانیه
30 خرداد 93 11:25
ماشااه چه دخترشیرین زبونیه کمیاجون ازطرف ماببوسش
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون.لطف داری عزیزیم وبت رمزداره؟چرا برای من باز نمیشه؟
فایضه مامانِ عسل
31 خرداد 93 4:09
یه آپ جدیده دیگه سر بزنید بهمون ........ مرسی از همراهیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد