کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شیرین زبون

عکس آتلیه 2 سالگی وعکسهای جشن تولد

1393/4/1 0:46
نویسنده : مامان کیمیا
440 بازدید
اشتراک گذاری

عکس آتلیه کیمیا که برای 2 سالگی گرفتیم.اما از روی عکس عکس گرفتم برای

همین کیفیتش پایینه.

 

 

 

عکسهای تولد در ادامه مطلب

عزیز دلم از تولدت زمان زیادی میگذره ومن تا الان موفق نشدم این پست رو تکمیل کنم.ببینم امشب چکار میکنم.

اینو بگم که برای عکس اصلا همکاری نمیکردی وبیشتر عکسات تار شد وموهاتم اصلا اونجوری که میخواستم نشد.

ولی بیخیال زیاد سخت نگیر 

 

 

 

تزیینات:

جلوی در

یادگاری

 

 گیفت تولد

  میز هدیه ها

پذیرایی:چون سرم خیلی شلوغ بود یادم رفت از میوه شیرینی و... عکس بگیرم این عکسام تتمه خوراکی هاست بعد پذیرایی.

عصرانه فقط ساندویچ دادیم چون برای 40تا مهمون چندمدل غذا اصلا ممکن نبود

عکسهای دسته جمعی:

هرکسی مشغول یه کاری

کیمیا ومهمونای راه دوریمون که شب موندن. بعداز تولد

کیمیا ودایی مجید آخر شب

 

پی نوشت:1-چون کیمیا لباسسشو کثیف کرد اخرای مهمونی عوضش کردم

2-تقریبا30 40 تا بادکنک بادکردیم اما غیر از ی10 تا بقیش ترکید علتش رو نمیدونم

3-موهای کیمیارو میخواستم مدل جمع درست کنم قبلا هم امتحان کرده بودم خیلی خوب شده بود.اما اون روز کیمیا اصلااااااا نشست موهاشو درست کنم.منم خیلی ناراحت شدم

 

پسندها (6)

نظرات (4)

mahtab
1 تیر 93 0:47
ماشاالله خدا حفظش کند ان شاالله
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم
فایضه مامانِ عسل
8 تیر 93 14:24
عزیزم دیر اومدم ... تولدت مبارک عزیزه خاله
مامان کیمیا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فریده
9 تیر 93 21:10
عزیزم همه چیز خوب و عالی بود دستت درد نکنه تولدت مبارک کیمیا جوننننننننن
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون گلم.
ابجی سجا
10 تیر 93 21:33
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد