کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شیرین زبون

کیمیا ودوستی در همسایگی

1393/4/1 1:15
نویسنده : مامان کیمیا
299 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزخانم همسایه که البته رفت و آمد مختصری هم داریم در زد وگفت بیا بچه ها رو ببریم پارک هوا بخورن وبا هم بازی کنن.منم با اینکه زیاد حوصله نداشتم قبول کردم ودخملی هم با فهمیدن این موضوع با خوشحالی فراوون رفت که حاضر بشه.البته من حاضرش کنم.

پسر همسایه یه ماه از کیمیا کوچکتره اما کیمیا زیاد آبش باهاش تو یه جوی نمیره.چون اون خیلی جیغ میکشه و

چه برای ابراز احساسات یا گرفتن چیزی از دست کیمیا لباسشو میکشه وکیمیا هم عصبانی میشه.

خلاصه رفتیم وبدهم نگذشت البته با رعایت فاصله توسط کیمیا. خانم همسایه برای سرگرمی شون فلش کارت آورده بود که یکم سرگرم شدن

 

    

 

ا 

 اینجا بنیامین داشت دنبال کیمیا میکرد که لباسشو از پشت گرفت وکیمیا داشت میدویید سمت من.

منم حسلبی عصبانی بودم عصبانی.طفلکی دخترم.گریه

 

اینجا هم با وجودی که دوست نداشت کنارش نشست اما..چشمک

 

  

کم کم ازش فاصله گرفت تا...چشمک

 

رسید به اینجاچشمک

 

بعدش بلند شد وترجیح داد..

 

تنهایی اینجا بشینه.خنده

این بود ماجرای پارک رفتن ما با خانم همسایهخسته

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان محمدحسین
7 تیر 93 9:47
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم.فرارسیدن این ماه بر شما هم مبارک
فدایی محیا
7 تیر 93 19:21
همیشه خوش باشی عزیزخاله
مامان کیمیا
پاسخ
انشالله.باخوشی شما
مامان فریده
7 تیر 93 21:17
ماشالا عزیزم چه نااااااااااااز شدی
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامانی مهربون
11 تیر 93 17:50
سلام عزیزم ممنونم از شرکتتون منم شما رو لینک کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد