کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

شیرین زبون

دریا

1393/4/8 0:55
نویسنده : مامان کیمیا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

ما از سفر برگشتیم.مسافرتمون زیاد طولانی نشد اما خوب بود وخوش گذشت.یکشنبه صبح راه افتادیم و5 شنبه 

صبح رسیدیم.وقتی برای اولین بار دریا رو دیدی قیافت تماشایی بود.چمانی گرد شده با دهانی باز.آخه تو عاشق آبی ودایم مشغول اب بازی حالا تصور شو بکن از دیدن اون همه آب یکجا چه حالی بهت دست داده بود.

شب که استراحت کردیم اما صبح روز بعد رفتیم ساحل وتوبا خوشحالی وشور وشوغ بازی میکردی.

بعضی وقتا که میخواستیم بریم بیرون تا لب دریا میرفتیم ولی تو امان نمیدادی و میرفتی تو آب ومن مجبور میشدم

دوباره همه لباساتو عوض کنم.روی هم رفته تو سفر دخمل خوبی بودی وجز چند مورد که وقت رانندگی بابا بهانه شو گرفتی ما رو اذیت نکردی.

دوووووووووووست دارم.عاشششششششششقتم.

 

 

 

اینقدر بالا وپایین پریدی که موهات باز شد

دستاتو پراز شن میکردی وپرتاب میکردی

کیمیا با موهای پریشان در باد

 

 

 بابا چشماش بسته افتادهخنده

 

با خوشحالی پیش به سوی دریا

این هم یه اثر هنری از مامان وکیمیا

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان فریده
8 تیر 93 12:01
خوشحالم که خوش گذشته بهت عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم عزیزم.منم از داشتن شما دوست مهربون خوشحالم.
مامانِ بهار
8 تیر 93 12:58
به به . پس حسابی خوش گذشته . انشالله همیشه شاد باشید دوستم
مامان کیمیا
پاسخ
بله.جای شما دوستان گل خالی بود.ممنونم عزیزم
مامانی و بابایی
9 تیر 93 2:59
خوش بحالتون با اجازه لینکتون کردم . اپم بیاااااااااااااااااااا
مامان کیمیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدید.حتما میام پیشتون
مریم(مامان کیان)
10 تیر 93 17:36
سلام روش تهیه پودر سیر و براتون نوشتم تو همون سوال کدبانوها..... امیدوارم به دردتون بخوره مامان من همیشه این طوری درست میکنه
مامان کیمیا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم. لطف کردی حتما امتحان میکنم .از مامان کدبانوتون هم ممنون.
مامان محمدحسین
10 تیر 93 18:17
سلام عزیزم... ممنون از لطفت... شاید بریم خونه جدید که اونجا هنوز خط تلفن نداره... برای همین شاید کمی طول بکشه تا مجدد بیام نت... برامون تو حرم آقا خیلی دعا کنین....
مامان کیمیا
پاسخ
آها .خوب خدارو شکر که برمیگردی حالا یکم دیرتر.من فکر کردم کلا میخوابری. عزیزم اگه لایق باشم حتما براتون دعا میکنم.انشالله زندگی بر وفق مرادتون بشه.
زهرا
10 تیر 93 19:21
سلام همیشه شاد باشی دخترم خیلی چهره معصوم و نازی داری عاشقتم عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
mahtab
11 تیر 93 0:03
سلام همیشه به سفر خدا رو شکر که خوش گذشته
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهلا
12 تیر 93 9:18
خوشحالم که خوش گذشته و به سلامتی اومدین
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان آوا
14 تیر 93 14:16
همیشه به سفر و شادی عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد