کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

شیرین زبون

واااااااااای.شیرین زبونی های تازه!!!

1393/6/16 16:59
نویسنده : مامان کیمیا
505 بازدید
اشتراک گذاری

چندروزیه که حرفای جالبی میزنی :

دیروز ازم شکلات خواستی یکی بهت دادم.وقتی خوردیش اومدی پیشم بهم گفتی

مامان یکی دیده بده دیده بسه بالا میارم!!!!

موقع نهار داشتم دوغ میخوردم.گفتی :نیدا تن یکم دوخ ...یکم غذا...نباید خالی بتوری ...بالا میاری!!!

 

بابا در حال قرص خوردن:

تو:بده من بدم....بعد قرص دادن...   تو:بابا یکی دیده هم بتور!      بابا:اگه یکی دیگه بخورم میمیرم

تو:عیب نداره!!!      بابا:دستت درد نکنه!!!

 

وقتی عکس دایی مجیدو دیدی  گفتی:این عکس دایی مجیده...میدونستی؟؟!!!

بعضی وقتا که یه چیز جالب میبینی میگی:مامان...مامان....اینونیداتن...بعدش میگی:دیدی؟؟!!!

 

تلویزیون داشت حرم امام رضارو نشون میداد گفتم:اینجا حرم امام رضاست..

بعد تو با تعجب گفتی:ااااااااه.اینجا حرم بابارضاست؟؟!!

یه روز که موهاتو خرگوشی بسته بودم به مامان بنیامین گفتی:

موهام قشنگه؟؟اونم گفت آره خیلی قشنگه...خرگوشی بستی؟؟؟

توگفتی :نه!!!مامان مژدان بسته!!

دیروز روی زمین یه مورچه دیدی.دیدم داری باهاش حرف میزنی.دقت که کردم داشتی میگفتی:

موچه...موچه...زود برو خونتون مامانت بسنی خریده آب میشه!!!

بابا بهت گفت یه شعر برام بخون توهم یه توپ دارم قلقلیه رو کامل خوندی.

بعدش گفت آفرین به خاطر شعر قشنگت برات بستنی میخرم.حالایه شعر دیگه بخون تا دوتا بستنی بخرم توهم با شور وشوق:عروسک قشنگ من قرمز پوشیده....میزنم زمین هوا میره...نمیدونی تاکجا میره..............

یه بارم که لباسای بابا روپوشیده بودی بهت گفتم:چرا لباسای بابارو تنت کردی

گفتی:میخوام برم سرآر!!!

 

 

 

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (30)

مامانِ بهار
17 شهریور 93 1:08
ای جووووووووووونم فدای شیرین زبونی هاشششششششش
مامان فتانه
17 شهریور 93 2:56
ژاله
17 شهریور 93 12:38
عزیزمـــــــــــ
مامان پرنیا
17 شهریور 93 19:11
ماشاالله به دختر شیرین زبون
مامان سمانه
18 شهریور 93 0:59
از بس خوردنی دخترت بخدااااااااااااااااااا فدای زبونت خاله بشه عزیزم
مامان کیمیا
پاسخ
خدانکنه خاله جونم.
الهام مامان
18 شهریور 93 3:48
کلا رو امر بالا اوردن حساسه بچمون.... حالا بگو چرا مورچه هارو سرکار میذاری....میره خونه میبینه بستنی نیس غصه میخوره!!!!
مامان کیمیا
پاسخ
آره واقعا همینطوره.اگه یه چیزی رو زیاد بخوره یا چیزی نخورده باشی وگشنش باشه میگه دارم بالا میارم
مامانه امیر صدرا
18 شهریور 93 7:44
سلام ای دختر ناقلا شیرین
مامانه امیر صدرا
18 شهریور 93 7:45
سلام خوشگل خاله ماشالله به این دختر ناز
مامان کیمیا
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون
مامان عرفان
18 شهریور 93 11:13
حرم بابارضا . خخخخخخخخخخخخخخخخخ الهي قلبون اين شيرين زبونيهاي بچه ها بلم من .
مامان کیمیا
پاسخ
فداااااااای تو.
مامان عرفان
18 شهریور 93 11:14
ماشالا چه دخمل ناز و خوشگلي
دکترناصری
18 شهریور 93 11:55
باسلام ماشالا خدا بهتون ببخشه عکسهای زیبایی در وبلاگ گذاشتین .قشنگه ومطالب جالب. من هم وبلاگ مشاوره خانواده وکودکان پزشکی دارم خوشحال میشم تشریف بیاورید ونظرخودتان را بفرمایید مطالب وبلاگ منرا بادقت مطالعه کنید هرچیزی که درمورد کودکان وارتباط زوجین باید رعایت شود است
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون از لطفتون.حتما از وبلاگتون دیدن میکنم
بـــــــــــــابـــــــــــای یگانه!
18 شهریور 93 14:23
ای جونم ماشاءالله چقدر شیرینه این بچه
مامان کیمیا
پاسخ
لطف دارین شما
مامان فاطمه
18 شهریور 93 15:20
ای جان دختر شیرین زبون و نازی داری 1000ماشالله
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم
مامان عرفان
19 شهریور 93 9:03
عزيزم حالا كه از پسمل من خوشت اومده به دامادي قبولش داري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیمیا
پاسخ
بله عزیزم.باعث افتخاره.اگه شمادخمل مارو بپسندید.حله.5شنبه شب منتظرتونیم
مامان عرفان
19 شهریور 93 9:03
ميگم پس من چي ؟؟؟؟ از من خوشت نيومده ؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیمیا
پاسخ
این چه حرفیه خانمی.عرفان نصف قضیه است نصف دیگه خودتی.عاااااااااشقتم.
مامان عرفان
19 شهریور 93 9:04
منم از كيميا جون و مامانش خوشم اومده . اصلا دل به دل راه داره عزيز . منم باافتخار شما رو لينك كردم و از آشنايي با شما خوشحالم
مامان کیمیا
پاسخ
قربون تو عزیزم.اصن از همون اول که اومدم وبلاگت مهرتون پرید تو دلم.خیلیییییی از آشنایی باهات خوشجالم
زهرا
19 شهریور 93 16:48
عزیزم واقعا راست میگی اگه ما این خرید ها رو توی قائمشهر انجام میدادیم از یک میلیونم بالا میزد خیلی قیمت ها مناسب بود تازه خرید هلی خواهر شوهرم و مادر شوهرم و برادر شوهرم ننوشتم وگرنه باید چند صفحه ایی می نوشتم موقع برگشت ماشینمون داشت می ترکید جا نبود بشینیم زیر پاهامون همه رو پر کرده بودیم
مامان کیمیا
پاسخ
عزززززززززززززززززیزم.امیدوارم هرسال بیاین مشهد وبا دست پر برگردین. خرید هاتونم مبارکتون باشه
زهرا
20 شهریور 93 0:44
مامانی کیمیا جون بدو بیا عکس هامو گذاشتم
مامان کیمیا
پاسخ
واااااای.اومدم
مامان نازنین زهرا
20 شهریور 93 17:38
نازنین زهری منم 91ایه از جنس خردادواون هم زبون میریزه برامون...ماشاالله به دختر نازت
مامان کیمیا
پاسخ
فذای تو.این شیطونکا کارشون بردن دل ماست.با حرفاشون قند تو دلمون آب میشه
فایضه مامانه عسل
20 شهریور 93 22:01
قربونت برم خاله با این شیرین زبونیات ... کلی خندیدم
مامان کیمیا
پاسخ
فدای تو خاله جوووووووووون
آویسا
22 شهریور 93 1:20
هیچ راهی نداره دیگه باید درسته قورتش داد
مامان کیمیا
پاسخ
ترو خدا یه فرصت دیگه بده......
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:08
خصوصي
مامان و بابا
23 شهریور 93 22:25
وای مردم از خنده...ماشالا به این دختر شیرین زبون ..ممنون که به ماهک من سر زدین ...
مامان کیمیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
مامان بردیا اریایی
24 شهریور 93 1:01
سلام ای جانم با این شیرین زبونی هات اگه بهت نزدیک بودم یه ماچ محکم از اون لبات میکردم که انقدر ناز حرف میزنی خاله قربونت بره عسلممممممممممممممممممم
مامان کیمیا
پاسخ
خدانکنه خاله جون مهربون.
مامان گل پسر
24 شهریور 93 7:58
ماشالا كيميا جون خيلي ناز و خوردنيه. ماشالا هزار ماشالا . براش اسپند دود كن هر روز .
مامان کیمیا
پاسخ
فدای تو عزیزم.لطف داری
مامان گل پسر
25 شهریور 93 8:27
از كيمي بيست چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان کیمیا
پاسخ
هیچی دیگه.کیمی انصراف داد از بیستی.گفتی پیگرد داره کپ کردیم منصرف شدیم.
مامان گل پسر
25 شهریور 93 8:27
البته گفتم ها كپي برداري از اسم ما پيگرد قانوني دارد . بعد نگي نگفتي
مامان کیمیا
پاسخ
نه دیگه خاطرت جمع.دنبال کارای غیر قانونی نمیرم.باز دردسر میشه برام.حالا میرم دنبال یه اسم دیگه......
مامان گل پسر
25 شهریور 93 8:28
ميگم تو هم مثل من خواب نداري ها
مامان کیمیا
پاسخ
آره واقعا من خواب ندارم.خوابم کمه...زیاد خوابیدن رو دوست ندارم بیشتر دوستدارم برم دنبال کارای مورد علاقم... هرچند بعضی اوقات شاکی هم داریم!!!!ولی رو نمیدیم!!!
آویسا
25 شهریور 93 10:24
چه قالب خوشگلی خاله جون.زود به استقبال پاییز رفتی
مامان کیمیا
پاسخ
واااااای.جدا خوشگله؟خوشحال شدم.اره عزیزم زودتر رفتم استقبال پاییز.چیزی نمونده دیگه 6روز دیگه.
مامان آوا
25 شهریور 93 12:35
قربون تو دختر شیرین زبون
مامان کیمیا
پاسخ
فدای تو خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد