کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

شیرین زبون

عروس خانم

1393/6/26 17:15
نویسنده : مامان کیمیا
706 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بدجوری حس عروسی به دخملم دست داده بود.هرچند که قبلا گفته بود عروس نمیشه ولی خوب فکر کنم از اون تعارفا بوده !!!!!!!

ازم خواست تا موهاشو براش درست کنم ولباس عروس تنش کنم ولباسای خودشو هم نمیخواست فقط از لباسای من.منم که ماشالله خلااااااااااااااق.یه عروسی ساختم که نگو!!!!!!خندونکزبان

عکسای ایشون برخلاف عروسای دیگه زود حاضر شد.تشریف بیارین

 

 

 

 

 

                          

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (14)

زهرا
27 شهریور 93 1:40
قربون این عروس خوشگل بشم وای چقدر ناز ناز شدی افرین به ایم مامان هنرمند چه لباسی؟؟؟؟؟............ بوسسسسسسس واسه کیمیا خانوم ناز نازی
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم خاله جون لباسشو از بهترین مزون شهر گرفتیم.خیلی دنبالش بودیم اما بالاخره چیزی رو که میخواستیم پیدا کردیم بوووسبرای خاله مهربون
مامانی آرتینا جان***
27 شهریور 93 2:23
هزار ماشالله به این عروس تقلبی خخخخخ.... انشالله کیمیا جونو تو لباس عروسی واقعی ببینیم.
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم عزیزم.تقلبی بودولی کلی ذوق کرده بود..
آویسا
27 شهریور 93 9:36
آفرین به این مامان هنرمند و این عروس کوچولوی خوردنی
مامان کیمیا
پاسخ
نه بابا هنرزیادی که بکار نبردم.چون کاری نکردم گفتم خلاااااااااقم!!
شبنم.س
28 شهریور 93 9:43
خداحفظش کنه خیلی نازه ممنونم که به وب ماسر زدین
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری خواهش میکنم .منم خوشحال شدم که پیش ما اومدین
الهام مامان
29 شهریور 93 18:15
من وا رفتم مخصوصا اون عکس ایستاده ها.... محشرههههههه چقدر نازه دخترت مااااشالله
مامان کیمیا
پاسخ
فدات شم عزیزم.لطف داری.عروس خانوم هم ازت تشکر میکنه خاله جون مهربون
مامان آنیسا
30 شهریور 93 10:52
فدای این عروسک خوشکل بشم من عزیزم خیلی عکسات ناز شده
مامان کیمیا
پاسخ
خدانکنه خاله جون.ممنونم از لطفتون
مامان فریده
30 شهریور 93 14:45
ایییییییی خدااااااااااا چه نازززززززز شدی عروسک
مامان کیمیا
پاسخ
قربونت خاله جون.خجالتم ندین
مامان بردیا اریایی
30 شهریور 93 15:17
وای وای چه عروس نازی ایشالله بعد از دکتر شدن تو لباس عروسی ببینیمت عسیسم میگم بانو یه ارایشگاه بزنی بدک نیستا خوب در میاری
مامان کیمیا
پاسخ
انشالله.ممنون خاله جون واقعا وقتی هنر خودمو دیدم به این نتیجه رسیدم که باید آرایشگاه بزنم
مامان محمدحسین
31 شهریور 93 13:57
عروسک زیبای خاله... بوووووووووووس..
مامان کیمیا
پاسخ
این برای خاله جون مهربون
مامان حدیث
31 شهریور 93 16:39
ایشالله عروسیت عروسک خوشگلم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان فاطمه
3 مهر 93 9:56
ای جونم مامانی لباس هندی پوشیدی چقدرم بهت میاد خاله جون مااااااااااااااااه شدی
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامانی
5 مهر 93 13:38
ناززززززززززززززززززززززی جیگر خانوم مرسی به مامان خوش ذوقت عسل . مامانی کیمیا جون با اجازتون لینکتون کردیم
مامان کیمیا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته. باعث افتخاره.منم لینکتون میکنم گلم
مامان بهی
5 آذر 93 13:16
ماشاالله به عروس خوشگل
مامان زری
14 دی 93 13:47
اوخ پدر سوخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین زبون می باشد